Obchodní podmínky pro VO prodej

  • 1. Kontaktní údaje prodávajícího

    Detskyeshop s.r.o.

    Sídlo: Nejedlého 1, Brno, 638 00
    Kontaktní adresa: Okružní 35, Brno, 638 00
    Seznam provozoven: Okružní 35, Brno, 638 00

    IČ: 04345436
    DIČ: CZ 04345436
    Zapsaná: u Krajského soudu v Brně

    Otevírací doba a kontakty:

    PO–ČT8.00–17.00 hod.
    8.00–16.00 hod.


    Tel: +420 728 781 759, případně +420 777 555 226
    Email: spirit@detskyeshop.cz
     
  • 2. Informace
    • Informace o zboží a ceně se na www.detskyeshop.cz zobrazí až po přihlášení pod účtem kupujícího, kterému byl přidělen velkoobchodní přístup. Ceny uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
    • Zboží bude zasíláno na dobírku. Po realizaci prvních tří dodávek na dobírku může být po domluvě forma úhrady změněna na platbu převodem na základě faktury s 14denní splatností. Každá faktura musí obsahovat náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
    • Kupující se při úhradě převodem zavazuje zaplatit fakturovanou smluvní cenu bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedeného na faktuře. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu prodávajícího uvedeného na faktuře.
    • Pokud je kupující v prodlení s placením jakéhokoli peněžního závazku vůči prodávajícímu, je prodávající oprávněn zadržet dosud nesplněné dodávky ze všech sjednaných kupních smluv, aniž to znamená jejich porušení, případně může od těchto smluv odstoupit.
    • Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení poskytnutého zboží, je-li kupující po dobu delší než 15 dní v prodlení se zaplacením kupní ceny.
    • Prodávající je také oprávněn požadovat od kupujícího pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
    • Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
  • 3. Doručování zboží
    • Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u veškerého objednaného zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
    • Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu se zbožím neb elektronicky.
    • Cena a způsob doručení: v případě objednávky nad 3.000 Kč bez DPH bude kupní cena zboží zahrnovat rovněž náklady na dopravu a balné. V případě objednávky pod 3.000 Kč bez DPH bude cena dopravy a balného 100 Kč vč. DPH.
    • Nepřevezme-li kupující zboží porušením své povinnosti v maximálních lhůtách konkrétních dopravců, nebo při volbě osobního odběru do 14 dnů, je prodávající oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat a po kupujícím požadovat vynaloženou cenu dopravy.
  • 4. Převod vlastnického práva a přechod nebezpečí škody
    • Smluvní strany si ujednaly, že kupující se stane vlastníkem zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny.
    • Nebezpečí škody na zboží však přechází na kupujícího okamžikem jeho převzetí.
  • 5. Odpovědnost za vady, záruka za jakost
    • Odpovědnost za vady se řídí výhradně platnými právními předpisy, které jsou součástí právního řádu České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění zákona č. 460/2016 Sb.
    • Prodávající se zavazuje dodávat výlučně nové originální zboží. Za nové zboží se nepovažuje repasované či jinak dodatečně upravené zboží.
    • Kupující je povinen převzít zboží s náležitou péčí, a pokud má zboží zjevné vady, které jsou zjistitelné již při tomto převzetí, je jeho povinností oznámit je prodávajícímu nejpozději do pěti pracovních dnů od převzetí zboží od dopravce.
    • Na dodané zboží poskytuje prodávající kupujícímu záruku v délce 24 měsíců ode dne prodeje zboží konečnému spotřebiteli.
      Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku nesprávného skladování, zacházení, užívání, jakož i za vady způsobené kupujícím nebo třetí osobou.
    • Ze záruky za jakost jsou vyloučeny pouze součásti podléhající běžnému opotřebení, pokud jejich životnost neklesne pod obvyklé hodnoty.
  • 6. Postup vyřízení zákaznické reklamace
    • Kupující vyfotí poškozený (vadný) výrobek tak, aby bylo poškození na fotce viditelné a foto zašle na e-mail spirit@detskyeshop.cz, případně po domluvě na mobilní telefon. Současně s fotkami odešle také doklad o prodeji zboží konečnému zákazníkovi a doklad o koupi poškozeného zboží u prodávajícího. V e-mailu bude uveden popis vady a kód a název reklamovaného zboží.
    • Na základě obdržených náležitostí zhodnotí prodávající opravitelnost poškození a buď na reklamované zboží vystaví dobropis nebo nechá u kupujícho zboží vyzvednout přepravní společností.
    • V případě, že bude reklamované zboží přepraveno k prodávajícímu, vyřídí ten reklamaci do 30 dnů buď jeho opravou s následným zasláním kupujícímu nebo bude vystaven dobropis.
    • Pokud je reklamované zboží neúplné, např. v důsledku toho, že zboží bylo prodáno v setu nebo jeho součástí byl i spotřební materiál (psací potřeby apod.), bude vrácená částka ponížena o hodnotu chybějící součásti.
  • 7. Zvláštní ujednání - internetové obchody
    • Prodávající doporučuje kupujícímu prodávat zboží nabyté od prodávajícího prostřednictvím internetu konečným spotřebitelům za ceny ve výši maloobchodních cen dle aktuálního ceníku prodávajícího (nezávazná doporučená spotřebitelská cena).
  • 9. Ostatní
    • Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí fyzická nebo právnická osoba, která zboží nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti za účelem jeho dalšího prodeje.
    • Konečným zákazníkem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
    • Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
    • Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.


    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 4. 2018.
Stránka z 0
Jak správně vybrat školní tašku? Přečtěte si našeho průvodce.

Licencované produkty

Aktuálně

21.03.

Vyzkoušeli jsme: 3 techniky zdobení velikonočních vajíček s dětmi

Velikonoce už se blíží! Chystáte se letos s dětmi zdobit vajíčka? Ukážeme vám 3 techniky, které ještě možná neznáte.

21.02.

Reflexní samolepky, prvky, přívěšky a blikačky!

Aby byly vidět! A to nejen menší děti, které chodí pouze s doprovodem, ale hlavně ty starší! Tipy na reflexní prvky a jiné.

05.12.

Vánoční tvoření pro děti

Vyrábíte rádi? Návody na stromeček pro větší nebo andílka pro ty malé. Zpříjemněte si čekání na Ježíška a dárky.

21.11.

Jak vyrobit adventní kalendář pro děti?

Vánoční tvoření s dětmi může zahrnovat i ozdobu sáčků na výrobu adventního kalendáře. Jak na to?

MenuX

InformaceX